miercuri, 23 martie 2011

De unde sa te inspiri pe vreme de criza

      Uneori citesc Dilema pe net. Imi place ziarul imprimat pe hartie, insa ajung tot mai rar la chioscul de ziare la o ora la care sa fie deschis. Si apoi, ecologist in orele mele de liniste, cateodata ma simt vinovat pentru copacul taiat pentru placerea efemera a lecturii.
      In fine, uneori citest Dilema pe net. Una din rubricile cu care ma delectez e "Cu ochii-n 3,14". Si nu mica mi-a fost mirarea odata cand toate subiectele de aici aveau un aer asa de...déjà entendu. Da, le mai auzisem undeva ! Ei da...le citeau cei doi umoristi-farsori la emisiunea de dimineata de la Radio ZU ! Si nu citeau doar faptele diverse evocate de jurnalistii Dilemei, ci isi apropriau si comentariile ziaristilor, spunandu-le asa, foarte... spontan, ca si cum tocmai ce le-ar fi trecut prin cap. Ipocrizia asta, ca un fel de playback. Raman perplex o clipa, cat sa imi dau seama pe ce lume traiesc. Apoi imi dau seama ca au calculat bine cei de la Radio ZU: asa cum eu nu ascult niciodata Radio ZU din proprie initiativa, ascultatorii lor nu citesc niciodata Dilema...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu